Національна доктрина розвитку освіти України зазначає, що громадськість потребує високоосвічених, ініціативних та енергійних, ділових і винахідливих молодих людей, здібних творчо реформувати наше суспільство, значно підвищити інтелектуальний потенціал країни, відновити духовну культуру, а, мабуть, чи не найголовніше - бажати захищати. І головне, випускники мають бути здатними до саморозвитку й безупинного самовдосконалення своєї особистості.
Робота у 2021/2022 навчальному році була спрямована на реалізацію таких основних завдань:
- організація навчально-виховного процесу на підставі досягнень сучасної науки, органічного зв’язку з національною історією, культурою, традиціями;
- утвердження української мови як державної мови, залучення до здобутків української та світової культури
- забезпечення оптимальних умов для оволодіння учнями навчальними програмами розвитку творчої обдарованості учнів;
- органічне поєднання класно-урочної системи із дистанційною, самостійною роботою здобувачів освіти;
- можливість вибору учнями факультативів, гуртків, бажання мене, як керівника і всього колективу – зберегти заклад.
Головною метою освіти в закладі є виявлення й розвиток здібностей кожного учня, формування духовно-багатої, вільної, фізично-здорової, творчо- мислячої особистості, яка володіє міцними базовими знаннями, орієнтована на високі моральні цінності.
2021, як і 2020 навчальний рік був ускладнений карантинними заходами пов’язаними із COVID–19, а після 24.02.2022, ще і повномасштабним вторгненням. Педагогічний колектив здійснював навчально-виховну та самоосвітню діяльність використовуючи платформу Zoom, Гугл, Міт, створювали сумісні групи з батьками та учнями у спільноті Вайбер, проводили тестування на платформі «На Урок», у Гугл-формі. Використання тестових платформ дозволило подавати навчальний матеріал у форматі опитувань і тестів.
З метою мотивації здобувачів освіти до навчання, формування їх пізнавального інтересу вчителі ліцею створювали інтерактивні завдання на онлайн сервісах, що дозволяло перевірити, закріпити отримані знання.
------------------
---------------