Мринський ліцей
Мринської сільської ради
Офіційна інформація Загальна інформація
Харчування в закладі освіти Статистична звітність Інформація про учнів Кадровий склад закладу освіти Правила прийому до закладу освіти Доступність закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами Перелік додаткових освітніх послуг Вакантні посади
Музей та краєзнавча кімната
Міжнародна співпраця

Звіт про роботу закладу в 2021-2022 н.р.



    Національна доктрина розвитку освіти України зазначає, що громадськість потребує високоосвічених, ініціативних та енергійних, ділових і винахідливих молодих людей, здібних творчо реформувати наше суспільство, значно підвищити інтелектуальний потенціал країни, відновити духовну культуру, а, мабуть, чи не найголовніше - бажати захищати. І головне, випускники мають бути здатними до саморозвитку й безупинного самовдосконалення своєї особистості.

    Робота у 2021/2022 навчальному році була спрямована на реалізацію таких основних завдань:

    • організація навчально-виховного процесу на підставі досягнень сучасної науки, органічного зв’язку з національною історією, культурою, традиціями;
    • утвердження української мови як державної мови, залучення до здобутків української та світової культури
    • забезпечення оптимальних умов для оволодіння учнями навчальними програмами розвитку творчої обдарованості учнів;
    • органічне поєднання класно-урочної системи із дистанційною, самостійною роботою здобувачів освіти;
    • можливість вибору учнями факультативів, гуртків, бажання мене, як керівника і всього колективу – зберегти заклад.

    Головною метою освіти в закладі є виявлення й розвиток здібностей кожного учня, формування духовно-багатої, вільної, фізично-здорової, творчо- мислячої особистості, яка володіє міцними базовими знаннями, орієнтована на високі моральні цінності.

    2021, як і 2020 навчальний рік був ускладнений карантинними заходами пов’язаними із COVID–19, а після 24.02.2022, ще і повномасштабним вторгненням. Педагогічний колектив здійснював навчально-виховну та самоосвітню діяльність використовуючи платформу Zoom, Гугл, Міт, створювали сумісні групи з батьками та учнями у спільноті Вайбер, проводили тестування на платформі «На Урок», у Гугл-формі. Використання тестових платформ дозволило подавати навчальний матеріал у форматі опитувань і тестів.

    З метою мотивації здобувачів освіти до навчання, формування їх пізнавального інтересу вчителі ліцею створювали інтерактивні завдання на онлайн сервісах, що дозволяло перевірити, закріпити отримані знання.


    ------------------

    ---------------




    Поширити у Facebook